Desatoro našej telocvične

  1. Na tréning sa vopred nahlasuj. Telefonicky, e-mailom alebo našim rezervačným systémom. Možností je veľa. Uľahčíš  prácu (aj nervy) trénerom, ktorí sa na každý tréning pripravujú a nemajú v pláne ho meniť len preto, že nebude dostatok miesta/náradia.
  2. Príď na tréning včas. Mal by si mať dostatok času na to, aby si sa prezliekol a pripravil na tréning. Trénerom nebude vadiť (budú naopak radi), keď prídeš do telocvične aj o pol hodinu skôr a budeš pracovať na veciach, ktoré chceš zlepšiť (napr.mobilita). Radi Ti pomôžeme s čímkoľvek! :)
  3. Absolvuj prípravný kurz On Ramp. Aj keď si pred tým chodil cvičiť inde a myslíš si, že všetko ovládaš. CrossFit je veľmi technický šport a technika je u nás na prvom mieste. Hocikedy sa nás opýtaj, čo ťa zaujíma.
  4. Rešpektuj naše náradie a podlahu. Vybavenie telocvične nie je lacná záležitosť, preto sa o svoje náradie staráme a nechceme, aby sa zničilo. Maj prosím na pamäti: na olympíjske činky nestúpame, nesedíme na nich, neposúvame ich kopnutím, nikdy nehádžeme prázdne na zem!!! 
  5. Používaj kriedu s rozumom, nie zbytočne. Krieda ti úchop na hrazde nezlepší, ten musíš trénovať. Naviac, pri nadmernom používaní kriedy si “vyrobíš” krvou podliate mozole, prípadne sa môžu ľahko strhnúť a hojenie nie je zábavný proces.
  6. Ak uvidíš v skupine niekoho nového, neváhaj ho pozdraviť a predstaviť sa. CrossGym Unbroken je komunita priateľských ľudí a chceme, aby sa u nás tak aj každý cítil.
  7. Nauč sa počítať a nepodvádzaj pri tréningu. Klameš iba samého seba, nie ostatných. Po dokončení hlavného tréningu dňa (WOD) si zapíš svoje skóre a meno na tabuľu. Ak si zabudol svoje skóre, pôjdeš tréning odznova :)
  8. Odlož na miesto náradie, ktoré si používal a prípadne poutieraj pot alebo krv. V telocvični máme handričky a dezinfekčný prostriedok – neváhaj ich použiť!
  9. Keď tréner hovorí a vysvetľuje, počúvaj! Ak aj rozumieš všetkému, čo sa ide robiť, dovoľ aj ostatným, aby počuli.
  10. WORK HARD OR GO HOME! Myslím, že preklad netreba…. :)

 

PORUŠENIE PRAVIDIEL

Neskorý príchod na tréning = 1 min = 2 cal AirBike

Pustenie prázdnej činky na podlahu = 50 burpees

Vyrušovanie a zbytočné používanie mobilu = 25 cal Row

Zabudnutá vec (alebo aj dve) v telocvični = 50 cal AirBike

Písanie s magnéziom po zemi = 25 cal Row

Pridaj komentár